Õppimisvõimalused

Sisseastumine


Lähtu eriala valikul enda soovidest ja vajadustest. Tutvu, milline õppevorm sulle kõige paremini sobib. Veendu, et su eelnev haridus on õpingute alustamiseks piisav.

Kui Sul on veel eriala kohta küsimusi, siis kirjuta vastuvott@rak.ee või tule eriala praktiliselt järele proovima ning registreeru praktikavarjuks.

1. Tutvu, milline õppevorm sulle kõige paremini sobib

2. Esita avaldus

3. Kas sain sisse?

 

 

Klienditeenindaja kaubanduses

Klienditeenindaja kaubanduses | tase 4

Põhihariduse baasil | koolipõhine õpe | töökohapõhine õpe | 1a

Klienditeenindaja on hea suhtleja, ta valdab erinevaid töövõtteid, info- ja kommunikatsioonitehnoloogiaid ning kasutab oma töövahendeid säästlikult. Ta tunneb hästi kaupa ning oskab erinevaid tooteid kliendi vajadustest lähtuvalt soovitada. Ta tuleb kaubandusettevõttes toime kaupade käitlemise, teenindamise, müümise ja kassa tööga. On edukalt võimeline töötama klienditeenindajana, vastutades enda töö eest ning kohanedes muutuvate olukordadega. 

Töö sobib kui armastad suhtlemist. Kasuks tuleb kindlasti hea suhtlemisoskus, korrektsus ja esinduslikkus, pingetaluvus ning võõrkeelte oskus.

Praktika ja tööle rakendumise võimalused

Klienditeenindaja sooritab oma praktika ning rakendub hiljem tööle erinevates kaubandusettevõtetes.

Asu õppima!

Omandatud kvalifikatsioon

Õppekava läbinu sooritab klienditeenindaja, tase 4 kutseeksami.

 

Raili Sirgmets